Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
112 Acil Çağrı Merkezi
112 Acil Çağrı Merkezi
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
Ara
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM

KIRKLARELİ 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

  • Müdürlüğümüz
    • Vali
    • Vali Yardımcısı
    • 112 AÇM Müdürü
    • Teşkilat Yapımız
    • Bürolar
      • Bilgi İşlem ve Teknik Hizmetler
      • Kalite Koordinasyon ve Değerlendirme
      • Muhasebe ve Satın Alma
      • Personel ve İdari İşler
  • Mevzuat
    • Kanun
    • Yönetmelik
    • Yönerge
    • Talimat
      • Acil Durum Eylem Planı
      • Koruma ve Güvenlik Hizmetleri Talimatı
      • Destek Hizmetleri Personeli Talimatı
  • Projeler
    • Kurum Tanıtımı
    • Tanıtım Faaliyetleri
    • eCall
    • Engelsiz 112
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
    • 112 Çocuk
    • Bir Bir İki 112 Projesi
  • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Vatandaş Memnuniyet Anketi
  • Gündem
    • Haberler
    • Duyurular
  • İletişim
  • Bize İletin
    • Bize İletin

KIRKLARELİ 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ PERSONELİ GÖREV TANIMI VE ÇALIŞMA TALİMATI

13.12.2023

KIRKLARELİ 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
DESTEK HİZMETLERİ PERSONELİ
GÖREV TANIMI VE ÇALIŞMA TALİMATI
Birinci Bölüm

(Amaç, Kapsam, Dayanak, Tanımlar)

Amaç
Madde 1- Bu talimat; Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü hizmet binası ve yerleşkesinin temizlik ve ulaşım gibi destek hizmetlerinin yürütülmesi ve temizlik personeli ve şoför unvanlı destek personelinin görev ve sorumlulukları ile çalışma esaslarının belirlenmesi amacıyla hazırlanmıştır.
Kapsam
Madde 2- Bu talimat; Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü hizmet binası ve yerleşkesinin temizlik ve ulaşım hizmetlerini, bu hizmeti yürütecek destek personelini kapsar.
Dayanak
Madde 3- (1) Bu talimat;

  1. 5442 Sayılı İl İdaresi Kanunu,
  2. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır..
      Tanımlar
      Madde 4- Bu talimatta geçen;
    1. Valilik: Kırklareli Valiliğini,
    2. Vali: Kırklareli Valisini,
    3. Vali Yardımcısı: 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünden sorumlu vali yardımcısını,
    4. Acil Çağrı Merkezi: Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezini,
    5. Müdürlük: Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü,
    6. Çağrı Merkezi Müdürü: Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürünü,
    7. Yerleşke: Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi binasının bulunduğu ve ekli (EK-1) krokide bulunan araziyi,
    8. Temizlik Personeli: Çağrı Merkezi Müdürlüğü emrinde kadrolu, sözleşmeli, işçi, geçici görevli statüde görev yapan temizlik personeli unvanlı personeli.
    9. Şoför: Çağrı Merkezi Müdürlüğü emrinde kadrolu, sözleşmeli, işçi, geçici görevli statüde görev yapan şoför unvanlı personeli.
    10. Müdürlük Personeli: Müdürlük emrinde kadrolu, sözleşmeli, işçi, geçici görevli vb. her statüde görev yapan personeli,
    11. İlgili Birim: 112 Acil Çağrı Merkezinde acil yardım hizmeti vermekle görevli birimleri,
    12. İlgili Birim Personeli: İlgili birimlerin acil çağrı merkezinde görev yapan personelini,
    13. Diğer Birim: Acil Çağrı Merkezinde müdürlük ve ilgili birimler dışında binada hizmet veren birimleri,
    14. Diğer Birim Personeli: Diğer birimlerin Acil Çağrı Merkezi binasında görev yapan personelini ifade eder.
İkinci Bölüm
(Çalışma Esası, Görev Alanı, Sorumluluk)

Çalışma Esası

Madde 5- (1) Acil Çağrı Merkezinde temizlik hizmetleri resmî tatiller, dini ve milli bayram günleri dahil 7 gün esasına göre yürür.
        (2) Temizlik görevlilerin vardiya düzeni 7 gün temizlik hizmetleri yürütülecek şekilde Çağrı Merkezi Müdürünce belirlenir.
        (3) Acil Çağrı Merkezinde ulaşım hizmetleri mesai saatleri içinde, gereken durumlarda mesai saatleri dışında ve her türlü tatil günlerinde yürütülür.

        (4) Servis hizmeti sunulması durumunda şoförlerin çalışma düzeni servis hizmetleri aksamayacak şekilde Çağrı Merkezi Müdürünce belirlenir.
Görev Alanı
Madde 6- (1) Temizlik personelinin görev alanı Acil Çağrı Merkezi binası ve ekli krokide (EK-1) gösterilen yerleşkesidir.
        (2) Şoförlerin görev alanı görevlendirildikleri güzergâh ve yerlerdir.
Sorumluluk
Madde 7- (1) Bu talimatın uygulanmasından, kontrolünden, sürekliliğin sağlanmasından, gerektiğinde revize edilmesinden Müdürlük sorumludur.
        (2) Temizlik personeli ve şoförler bu talimat hükümleri ile sıralı amirlerce verilen emirleri uygulamakla sorumludurlar.
        (3) Temizlik personeli ve şoförler Çağrı Merkezi Müdürüne karşı sorumludurlar.
        (4) İdari büroda görevli personel temizlik hizmetlerinin düzenli yürütülüp yürütülmediğini kontrol etmekle sorumludur.

 

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
(Destek Personelinin Görev ve Sorumlulukları)

Temizlik Personelinin Görevleri
Madde 8- (1) Temizlik personelinin görev ve sorumlulukları şunlardır;

    1. Her türlü yazı ve dosya dağıtım ve toplama, fotokopi çekilmesi iş ve işlemlerini yapmak,
    2. Müracaat sahipleri ve misafirleri karşılamak ve yol göstermek,
    3. Kullanımına sunulan araç, gereç ve ekipmanları iş sağlığı ve güvenliği kuralları ile kullanma talimatına uygun olarak kullanmak, yaptığı her işte kendi güvenliğine, diğer çalışanların ve çevre güvenliğine dikkat etmek, çalışma esnasında koruyucu elbiseleri kullanmak,
    4. Ekteki (EK-2) çizelgeye göre bina içindeki ve dışındaki tüm alanların temizliğini yapmak, çöpleri toplamak, bina içi ve dışı alanları tertipli, düzenli ve temiz bulundurmak,
    5. Yerleşke içerisindeki otları biçmek, toplayarak düzenli bir şekilde çöp dökme alanına boşaltmak,
    6. Bina içi ve dışındaki alanların ilaçlamalarını yapmak,
    7. Malzeme taşınması, odaların düzenlenmesi işlerini yapmak,
    8. Binadaki boya ve küçük tadilat işlerini yapmak,
    9. Mesai bitimine yakın tüm elektrikli cihazları kontrol etmek ve gereksiz çalışanları kapatmak,
    10. Temizlik ürünlerinin kullanım alanlarına dağıtımını taşınır kayıt ve kontrol yetkilisinin gözetiminde yapmak,
    11. Ulusal bayram ve anma günlerinde binaya Teknik personel ile birlikte Türk Bayrağı ve Atatürk Posterini asmak,
    12. Düzenli olarak çay demlemek, Müdürlüğün ve Müdürlükçe düzenlenecek toplantı ve organizasyonlarda gerekli servis ve sunum hizmetlerini yürütmek,
    13. Çağrı Merkezi Müdürü tarafından verilen benzeri diğer iş ve işlemleri yapmak.

Şoförün Görev ve Sorumlulukları

Madde 9- (2) Şoförün görev ve sorumlulukları şunlardır;

  1. Hizmet araçlarını trafik kurallarına uygun olarak kullanmak,
  2. Görevli olduğu taşıtın iç ve dış temizliğini yapmak, her an hizmete hazır bulundurmak,
  3. Taşıtta bulunması gereken avadanlıkların bakımlı olmasını sağlamak,
  4. Göreve çıkmadan önce taşıt görev defterini doldurarak çağrı merkezi müdürünün onayını almak,
  5. Araca ait yağ kontrolü, su veya lastik basınç değeri gibi araca ait basit kontrolleri yapmak,
  6. Araç kullanırken telefon görüşmesi veya dikkat dağıtıcı işlerde bulunmamak,
  7. Araç kullanırken emniyet kemerini takmak, telefonla konuşmamak, dikkat dağıtıcı eylemlerden kaçınmak,
  8. Araçların sigorta, periyodik bakım zamanlarını takip etmek, süresinden önce çağrı merkezi müdürlüğünü bilgilendirmek,
  9. Elden gitmesi gereken evrakları ilgili kurum ve birimlere zimmetle teslim etmek,
  10. İlgili kurumlardan çağrı merkezi müdürlüğüne elden gönderilen evrakları teslim alarak idari büroya teslim etmek,
  11. Çağrı Merkezi Müdürü tarafından verilen benzeri diğer iş ve işlemleri yapmak.

BEŞİNCİ BÖLÜM
(Çeşitli ve Son Hükümler)

Yürürlük
Madde 10- Bu talimat imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Yürütme
Madde-11- Bu talimat hükümlerini Acil Çağrı Merkezi Müdürü yürütür.

Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü Destek Hizmetleri Personeli Görev Tanımı ve Çalışma Talimatını indirmek için tıklayınız.

 

112 AÇM

  • Hakkımızda
  • Genel Müdür
  • Genel Müdür Yardımcısı
  • Daire Başkanı
  • Teşkilat Şeması
  • 112 İl Müdürlükleri
  • Kurumsal Kimlik
  • Mevzuat

ÇAĞRI MERKEZLERİ

PROJELER

  • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
  • 112 AÇM
  • eCall
  • Engelsiz 112

GÜNDEM

  • Haberler ve Duyurular

İLETİŞİM

  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezini Takip Edin;

  

Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü

İdari Şube: +90 312 422 42 50
 
Teknik Şube: +90 312 303 99 78

 

 Kurumsal E-Posta
© 2025 T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Gen. Müd. Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız