19.02.2019 tarihli ve 2019/1 sayılı Kırıkkale Valiliği Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısında alınan kararın 9. maddesi gereği, Müdürlüğümüz 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarının yaşanan iletişim problemlerini en aza indirmek, özellikle telefonda iletişim konusunda bilgi ve becerilerini arttırmak, iletişim süreçlerinde aktif dinleme, yeterli davranış modellerini geliştirmek amacı ile Kırıkkale Üniversitesi Rektörlüğü Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Sayın Doç. Dr. Salim PİLAV koordinatörlüğünde, Sayın Doç. Dr. Mehmet KATRANCI tarafından 20-21 Mart 2019 tarihlerinde Yahşihan İlçe Kaymakamlığı Toplantı salonunda Etkili İletişim Teknikleri konularında eğitim semineri düzenlenmiştir.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Muhammet Ali TEKİNAY seminerle ilgili yaptığı açıklamada, eğitimi veren Üniversite hocalarına ve katılımcılara teşekkür ederken eğitimin sohbet tadında geçtiğini, eğitime 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünden 26 personelinin katıldığını, Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğünden 29, Kırıkkale Emniyet Müdürlüğünden 9, İl Jandarma Komutanlığından 6, Kırıkkale İtfaiye Amirliğinden 7 ve İl Afet Müdürlüğünden 4 personel olmak üzere toplam 81 personelin eğitime katıldığını, amaçlarının konuşma sürelerini daha kısa süreye düşürmek olduğunu ve hedeflerinin Türkiye’nin en hızlı Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü olmak olduğunu bildiren Muhammet Ali TEKİNAY bu tür eğitimlerin devam edeceğini bildirdi.